آیا کامیون ها در PACCAR درآمد کسب می کنند؟ -Market Mad House

آیا کامیون ها در PACCAR درآمد کسب می کنند؟ -Market Mad House

تسلا موتورز (NASDAQ: TSLA) سرمایه گذاران می پرسند آیا کامیون ها پول در می آورند زیرا ایلان ماسک آینده شرکت خود را بر روی نیمه تراکتور شرط بندی می کند.

در واقع ، Eletrek ادعا می کند شاهدان نمونه اولیه بدون راننده تسلا نیمه را در بزرگراه 101 کالیفرنیا یا ساحل اقیانوس آرام مشاهده کردند. برخی از ناظران حتی تصاویری از نیمه راننده بدون راننده را در رسانه های اجتماعی ارسال کردند.

چنین آزمایشاتی سهامداران تسلا را متعجب خواهد کرد که چرا ماسک اینقدر قصد توسعه کامیون های برقی را دارد. پاسخ این است که سازندگان کامیون تجاری ساده مانند PACCAR Inc. (NASDAQ: PCAR) می توانند پول زیادی بدست آورند. | سرمایه گذار داده محور با این عقیده که من هنوز معتقدم وسایل نقلیه خودران یا خودران یک لوکس هستند نه یک ضرورت ... www.datadriveninvestor.com

PACCAR کسب درآمد است

در واقع ، PACCAR ، والدین Kenworth ، DAF ، Leyland و Peterbilt ، سود ناخالص 5.217 میلیارد دلار و نرخ رشد درآمد 14.74٪ را در 31 مارس 2019 گزارش کردند. علاوه بر این ، PACCAR درآمد عملیاتی 843 میلیون دلار و درآمد خالص 629 میلیون دلار گزارش می کند. برای سه ماهه منتهی به 31 مارس 2019.

در همین حال تسلا گزارش خسارت عملیاتی -167.46 میلیون دلار و خسارت خالص -408.33 میلیون دلار برای سه ماهه منتهی به 30 ژوئن 2019. با این حال ، تسلا نرخ رشد درآمد 58.65 and و سود ناخالص 921.05 میلیون دلار را در همان روز به دست آورد. < /p>

ماسک می داند که تسلا برای زنده ماندن به محصولات پولساز نیاز دارد و کامیون ها سودآور هستند. PACCAR درآمدهای سه ماهه 6.488 میلیارد دلار را در 31 مارس 2019 گزارش کرد. این رقم در 31 مارس 2018 از 5.654 میلیارد دلار بود.

PACCAR چقدر پول نقد دارد؟

علاوه بر این ، PACCAR گزارش داد جریان نقدی عملیاتی 363 میلیون دلار در همان روز. با این حال ، PACCAR یک جریان نقدی رایگان منفی -27.2 میلیون دلار برای سه ماهه منتهی به 31 مارس 2019 گزارش داد. سرمایه گذاری های موقت در 31 مارس 2019. بنابراین ، PACCAR توانست 3.924 میلیارد دلار پول نقد و سرمایه گذاری های کوتاه مدت را بدون سوزاندن مقدار زیادی نقد مانند تسلا جمع آوری کند.

تسلا 5.083 میلیارد دلار پول نقد و معادل آن داشت 30 ژوئن 2019. با این حال ، خودروساز الکتریکی جریان نقدی رایگان مثبت 595.73 میلیون دلار ، جریان نقدی تامین مالی 2.143 میلیارد دلار و جریان نقدی عملیاتی 863.61 میلیون دلار را در 30 ژوئن 2019 گزارش کرد.

تسلا سرانجام پول نقد ایجاد می کند اما همچنان با ضرر کار می کند. از این رو ، ماسک نیاز به گسترش دارد. و اگر او می خواهد مارک خودروی خود زنده بماند ، خطوط وسایل نقلیه سریع می روند. بدیهی است که کامیون ها یکی از آن خطوط پردرآمد هستند ، تسلا می تواند وارد آن شود.

آیا تسلا می تواند با کامیون درآمد کسب کند؟

ماسک تسلا را در تجارت کامیون می خواهد زیرا تقاضا برای کامیون های تجاری زیاد است .

در حقیقت ، در سال 2015 ، 3.63 میلیون کامیون کلاس شش و 3.68 میلیون کامیون کلاس هشت (خودروهای تجاری سنگین و نیمه تراکتور) در جاده های ایالات متحده وجود داشته است. قابل ذکر است که این کامیون ها در سال 2017 مبلغ 700.1 میلیارد دلار درآمد داشته اند که 71.5 درصد از حمل و نقل آمریکا را حمل می کرده است.

در نتیجه ، تقاضای زیادی برای کامیون های تجاری با هر شکل و اندازه وجود دارد. علاوه بر این ، 772،840 مشاغل حمل بار در ژوئن 2017 به طور مداوم در جستجوی فناوری بهتر و بهره وری بیشتر در آمریکا بودند ، اداره ایمنی فدرال حامل موتور برآورد می کند. عملکرد و نگهداری کامیون های برقی ارزان تر است.

علاوه بر این ، تقاضای زیادی برای کامیون های خودران یا نیمه اتوماتیک مانند تسلا پیشنهاد می شود. به طور چشمگیری ادعاهایی مبنی بر کمبود کامیون داران وجود دارد. به عنوان مثال ، انجمن های باربری آمریکا تخمین می زنند که این صنعت در حال حاضر 60000 راننده کوتاه دارد ، NPR ادعا می کند. بنابراین ، بازار هر فناوری که بتواند تقاضا برای رانندگان را کاهش دهد ، وجود خواهد داشت.

آیا تسلا می تواند با PACCAR رقابت کند؟

تقاضا برای کامیون های برقی وجود دارد اما رقابت نیز وجود دارد. به به عنوان مثال ، زیرمجموعه PACCAR Peterbilt بیش از 30 کامیون الکتریکی برنامه ریزی می کند ، حمل و نقل موضوعات ادعا می کند.

برنامه های فعلی Peterbilt شامل 520EV ، یک کامیون زباله برقی و 579EV یک نیمه تراکتور برقی کوچک برای استفاده در حیاط های راه آهن ، بنادر است. ، و انبارها. هر دو مدل 520EV و 579EV در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس در 8 ژانویه 2019 به نمایش درآمدند. علاوه بر این ، آزمایشات میدانی 579EV و 520EV در حال انجام است ، ادعا می کند موضوعات حمل و نقل.

PACCAR در حال توسعه کامیون خودران سطح چهار خود در مرکز نوآوری خود در Sunnyvale ، California در دره سیلیکون است ، Trucking Info گزارش می دهد. برای روشن شدن ، سطح چهار بدان معناست که یک وسیله نقلیه کاملاً مستقل است و می تواند در اکثر شرایط خود را حرکت دهد.

PACCAR در حال توسعه یک کامیون مستقل Peterbilt

بنابراین ، PACCAR در حال توسعه یک کامیون خودران به با این حال ، در نیمه چهار سطح هنوز جایی برای راننده وجود دارد.

به جای رانندگی مداوم ، راننده می تواند در مواقع اضطراری استراحت کرده و کنترل دکل را در دست بگیرد. جیسون اسکوگ ، مدیر کل Peterbilt ، به Trucking Info می گوید ، علاوه بر این ، PACCAR با ملاقات با بیش از 125 استارتاپ بین نوامبر 2018 و ژوئن 2019 فناوری خود را تقویت می کند.

در نتیجه ، PACCAR همه کارهایی را می کند که تسلا بدون هیاهوی ایلان ماسک انجام می دهد. به در حقیقت ، PACCAR در کامیون ها از Telsa جلوتر است زیرا دارای دو مدل کامیون برقی در جاده است.

تسلا فقط یک کامیون ، Semi در جاده ، و یک وانت سایبرپانک روی صفحه طراحی دارد. با این حال ، شایعاتی وجود دارد که ماسک می تواند تسلا پیکاپ را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در نوامبر 2019 رونمایی کند ، The International Business Times خاطرنشان می کند.

آیا PACCAR یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

با قیمت 65.12 دلار یک سهم در 6 آگوست 2019 PACCAR (NASDAQ: PCAR) در مقایسه با تسلا یک سرمایه گذاری ارزشمند است. در واقع سهام تسلا در همان روز 228.29 دلار معامله می شد.

به علاوه ، PACCAR سود سهام 32 اینچی را برای 4 سپتامبر 2019 در نظر گرفته است ، در حالی که تسلا هیچ سودی نمی پردازد. علاوه بر این ، سود تقسیمی PACCAR از 28 ₵ در 4 دسامبر 2019 افزایش یافته است. همچنین در 4 ژانویه 2019 پاداش PACCAR 2 دلار پاداش وجود داشت.

در نتیجه ، سهام PACCAR سود سود 1.97، ، سود سالانه 1.28 دلار و نسبت بازپرداخت 21.2 combined را با 9 سال سود ارائه کردند. رشد سود تقسیمی در 6 آگوست 2019. بنابراین ، اگر به دنبال سود و سهام در خودروهای برقی خودران هستید ، PACCAR همان است.

افرادی کهدوست دارد ریسک کند ؛ از دست دادن پول و تماشای سیرک ایلان ماسک ، می تواند به تسلا موتورز بپیوندد (NASDAQ: TSLA). کسانی که می خواهند از خودروهای برقی و خودمختار درآمد کسب کنند باید PACCAR را بررسی کنند.

ابتدا در https://marketmadhouse.com در 6 اوت 2019 منتشر شد.

خیابان های هانوی

خیابانهای شلوغ هانوی. در سمت راست ، پیاده روها به پارکینگ تبدیل می شوند. سپس یک فروشگاه و سرانجام "خیابانی" که موتورها در حال کار هستند می آید.

خیابان های هانوی

داستانی از موتورسیکلت ها و پیاده رو

چیز جادویی وجود دارد خیابان های هانوی این شهر هرج و مرج سازمان یافته ای است که هم کاربردی و هم به نوعی زیبا است. خیابانهای هانوی هرج و مرج دلپذیری است. آنها ساخته شده و سپس به تخیل ساکنان شهر واگذار شده و آنها را به دلخواه تنظیم می کنند.

وقتی خودروهای متصل با Dark Side آشنا می شوند

وقتی خودروهای متصل با Dark Side آشنا می شوند

بدون تردید ، اتومبیل های متصل یکی از زمینه های هیجان انگیز و جالب در حال حاضر با تمرکز تقریباً در هر بخش ، تولیدکنندگان موتور ، ارائه دهندگان بیمه ، تلفن همراه و شبکه ها و موارد دیگر است.

تعداد زیادی از مشارکت Apple CarPlay تا Spotify با ارائه دهندگان نقشه برداری و موارد دیگر ، بدون شک متصل ترین دستگاهی است که هریک از ما مالک آن هستیم. همه ما آن را انجام داده ایم. 10 سال پیش ، شما برای آزمایش رانندگی به یک ماشین جدید پریدید و می خواستید نحوه رانندگی ، نحوه حرکت و موارد دیگر را ببینید. مشتری امروز وارد می شود و می خواهد بداند آیا می توانم تلفنم را متصل کنم ، از چه برنامه هایی می توانید استفاده کنید و بیشتر.

با این حال ، و من فکر می کنم این برای همه ما اجتناب ناپذیر بود - فقط موضوع "زمان" ، نه "اگر" - جیپ این هفته هک شد و با یک آزمایش ساده که پتانسیل فاجعه بار و ریسکی که همه چیز به هم متصل می کند را نشان داده است. فیات چیرسلر (جیپ) در حال فراخوان خودروهای 1.4 متری برای به روز رسانی است که باید به صورت فیزیکی تحویل داده شود. حدس می زنم که حتی نمی توان آن را با هزینه هنگفت برای آنها و هشدار بزرگتر برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به صورت هوایی ارسال کرد.

با این وجود ، مصاحبه خوبی در اینجا وجود دارد CNBC با یکی از محققان امنیتی در آنجا اظهار می کند که او بیشتر از رانندگان حواس پرت (پیامک ، غذا خوردن ، سیگار کشیدن و غیره) می ترسد تا رانندگان هک شده. /p> آیا خودروهای متصل را به دلیل خطر بیشتر هک قیمت بیشتری می دهیم؟ آیا برای رانندگانی که نتوانسته اند آخرین به روزرسانی خود را جمع آوری کرده باشند ، هیچ سیاستی را لغو می کنیم ، به عنوان مثال فقط به یاد می آورد؟ آیا ما باید T & C های خود را به روز کنیم تا اطمینان حاصل شود که تعهد مشتریان این است که ماشین آنها آخرین نسخه نرم افزار را اجرا می کند؟ اگر در تصادف با وسیله نقلیه ای که هک شده است ، چه کسی این خطر را دارد؟

نظر شما چیست؟

نیگل والش | nigelwalsh

برای نظرات بیشتر رجوع کنید به:

FT - اینجا را کلیک کنید The Guardian - اینجا را کلیک کنید اطلاعیه رسمی فیات - کلیک کنید اینجا

48. زندگی اتفاق می افتد

48. زندگی اتفاق می افتد

مونا فانوس دریایی ، 1964 © 2016 Ronald C. Flores-Gunkle

غرق شدن در اقیانوس اطلس در قایقی بدون بادبان ، پارو و موتور مرده اولین باری بود که با احترام دوستم مایکل پی ، جان خود را در خطر دیدم ، اما اینطور نبود آخرین. (رجوع کنید به Sh*t اتفاق می افتد.)

ما بلافاصله پس از بازگشت او از یک اعزام به پایین آبشار آنجل در ونزوئلا ، دوباره از آنجا خارج شدیم.

"جزیره مونا گالاپاگوس است دریای کارائیب و تنها یک قایق سواری کوتاه از مایاگونز. ما فقط سه روز می رویم. " می توانم او را به یاد بیاورم که این را به من گفته است.

همسرم می دانست که من از دست دادن سفر به ونزوئلا ناامید شده ام و او با اکراه این طرح را تأیید کرد. مایکل راهنما و طبیعت شناس ، من عکاس و کارل دبلیو ، یک دوست مایل ، دستیار ما خواهد بود.

جزیره مونا جزیره ای خالی از سکنه است که در نیمه راه بین پورتوریکو و جمهوری دومینیکن قرار دارد. : یک فلات مسطح ، هفت در چهار مایل ، با صخره های دولومیت عمودی که 130 دقیقه به دریا می ریزند. مایکل خدمه یک قایق گشت پلیس را متقاعد کرد که ما را به آنجا برسانند ، حدود 30 مایل سفر ، و ما را به دور بعدی خود بازگردانند.

ما کاوش خود را در ساحل ساردینرا در سمت غرب آغاز کردیم و به فانوس دریایی نزدیک ترین نقطه شرقی بروید. در طول سفر ، مایکل و کارل ضبط کردند و من از ارکیده ها ، پرندگان ، لاک پشت ها ، یک گراز وحشی و بزها (حیواناتی که در تلاش های اولیه در محل سکونت معرفی شده بودند) ، ایگواناهای غول پیکر ، ویرانه های پروژه حفاری گوانای استعماری در یک غار وسیع عکس گرفتم. سیستم ، سنگ نگاره در نزدیکی بقایای یک شهرک Taíno و غاری که از سال 1880 تا 1943 محل زندگی تنها ساکنان دائمی جزیره بود.

همه چیز به طور غیرمعمول خوب پیش می رفت. هوا دلپذیر بود و در گرمای ظهر در استخرهای مرجانی در میان ماهی طوطی خنک شدیم. در آخرین روز غذا ، آب و رم ما تقریباً تمام شده بود ، اما ما تا عصر در راه بازگشت به پورتوریکو بودیم. ما می توانیم مقصد نهایی خود را در انتهای یک خط باریک ببینیم: یک برج فانوس سیاه ، یک ساختار منحصر به فرد که در فرانسه توسط گوستاو ایفل طراحی شده است. ما به زودی آنجا خواهیم بود.

آه ، اما مایکل آخرین هدف را داشت - کاوش در جنگل کاکتوس در شمال ما. من فکر کردم ایستگاه گارد ساحلی کنار فانوس دریایی اوز است و ما سه نفر فقط در امتداد جاده آجری زرد رنگ حرکت می کنیم (دو نوار بتنی بود) و منتظر رسیدن قایق پلیس می شویم.

اما ، مایکل استدلال کرد ، باغ کاکتوس پر از گونه هایی بود که در هیچ جای دیگر روی زمین یافت نشد. فقط موضوع عبور از آن ، گرفتن نمونه ها و عکس ها بود. یک ساعت طول می کشید. مدتها قبل از غروب در فانوس دریایی بودیم.

به هیچ وجه. دنباله ای نبود. از قدیم الایام کاکتوس ها بدون مزاحمت در نخلستان سنگی خود زندگی می کردند. مایکل با احتیاط فراوان راه را پیش برد ، با اشاره به گیاهان غیرمعمول و بومی ، هشدار در برابر گره های متراکم و خطرناک ، یافتن دهانه هادر میان نیزه های خاردار که به سمت آسمان و از پیچ و خم های بشکه های خاردار کم ، توپ های بولینگ سوزنی و توده های غرغره شده که انبوهی از سوزن های زیرپوستی ارساتس را در خود جای داده بود. یک حرکت بی دقتی ، انتخابی را در چکمه های ما جا می اندازد.

عکس ها زمان بر بودند. این اوایل دهه 1960 بود ، مدتها قبل از دوربین های اتوماتیک. یک متر جداگانه برای اندازه گیری نور وجود داشت. رول های فیلم تغییر می کند. یک ساعت به دو ، دو تا سه منجر شد. مثل این بود که دوباره در دریا بدون موتور - و یک قایق نجات که ممکن است منتظر ما نباشد ، غرق شده باشیم.

مایکل وحشت قریب الوقوع خدمه خود را احساس کرد ، نگرانی دقیق خود را برای حفظ صدمه به هر گیاه کاکتوس کنار گذاشت ، قمه اش را باز کرد و راهی را در چند یارد اخیر طی کرد.

یک نگهبان ساحلی بیرون فانوس دریایی بود که مشغول شستن لباس ها بود. وقتی او ما را در حال بیرون آمدن از جنگل کاکتوس دید ، مات و مبهوت شد ، بر سر جفتش فریاد زد ، که (پس از اطمینان از بی ضرر بودن ما) ما را در مورد چگونگی مدیریت چنین شاهکاری منحصر به فرد مورد انتقاد قرار دادند. هیچ کس تا به حال از آن جهت نزدیک نشده بود.

ما یک نسخه کوتاه به آنها دادیم و مشتاق بودیم به اسکله و قایق پلیس برسند. آنها گفتند قایق وجود ندارد. پلیس از طریق رادیو وارد شده بود. این زمین گیر شد و گشت ها متوقف شد. مارون شده بودیم. یکبار دیگر ، اتفاقات ناخوشایندی روی داد. من توانستم از برج تاریخی و "لنز فرنل درجه دوم" ، که در سال 1900 نصب شده بود ، عکاسی کنم.

وقتی طبق برنامه برنگشتیم ، همسرم با گارد ساحلی تماس گرفت ، آنها از فانوس دریایی رادیویی کردند و او از تاخیر مطلع شد و مطمئن شد که در سلامت هستیم. ما برنده بعدی گارد ساحلی را به خانه گرفتیم.

فانوس دریایی ، سالها بعد فهمیدم ، در سال 1973 اتوماتیک شد و لنز برداشته شد. در سال 1976 غیرفعال شد و اکنون ویران شده است.

چند ماه پس از ماجراجویی ، من نمایشگاهی از عکسهای سفر را در دانشگاه پورتوریکو ارائه دادم و مایکل به انجمن جغرافیایی محلی گزارش داد. < /p>

همانطور که قبلاً گفتم ، اگر گند رخ ندهد ، زندگی اتفاق نمی افتد.

MWC 2017: آمدن الکسا به گوشی های موتورولا ، یادگیری تشخیص صداها

MWC 2017: آمدن الکسا به گوشی های موتورولا ، یادگیری تشخیص صداها

آنچه اتفاق افتاده است در مقایسه با حضور تقریباً همه جانبه آن در نمایشگاه CES امسال ، به نظر می رسد که الکسا حضور کمتری در کنگره جهانی موبایل داشته باشد ، نمایشگاه جهانی صنعت تلفن های هوشمند و تلفن های همراه این هفته در بارسلونا برگزار می شود. اما این بدان معنا نیست که سرویس دستیار مجازی آمازون نیز در حال استراحت است. موتورولا ، که اکنون متعلق به غول الکترونیکی مصرف کننده چینی Lenovo است ، روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که با آمازون همکاری کرده است تا سرویس الکسا را ​​در آینده در اکثر دستگاه های موتورولا تعبیه کند. اما ابتدا ، Moto می گوید تمرکز خود را بر توسعه Alexa "Mod" قرار می دهد ، یک بلوک قابل اتصال برای گوشی ماژولار Moto Z. الکسا را ​​قادر می سازد تا صداهای مختلف را تشخیص دهد و تشخیص دهد کدام کاربر با آن صحبت می کند. در صورت پی بردن به این ویژگی تشخیص صوتی فردی ، موارد جدید فوق العاده ای از الکسا و دستگاه های اکو که از آنها پشتیبانی می کند ظاهر می شود. از یک جهت ، این امر باید مانع پاسخگویی الکسا به نام او در تبلیغات تلویزیونی شود. علاوه بر این ، از این ویژگی می توان برای احراز هویت کاربران مختلف به صورت یکپارچه استفاده کرد و بنابراین موقعیت اکو را به عنوان یک اتاق نشیمن خانوادگی محکم کرد.

آنچه مارک ها باید انجام دهند گسترش Alexa در تلفن های هوشمند بیشتر و استفاده از چند کاربر نشان دهنده عزم آمازون در فشار آوردن دستیار فعال شده با صدا و آوردن رابط های مجهز به هوش مصنوعی برای مصرف کنندگان اصلی است. بیش از پیش آشکار می شود که تعامل برند و مشتری مبتنی بر صدا چیزی است که مارک ها باید آن را کشف و تسلط داشته باشند.

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی VoiceLabs ، حدود 33 میلیون دستگاه اولین صدا تا پایان سال 2017 در گردش است. بنابراین ، برندها باید کار خود را با توسعه دهندگان آغاز کنند تا صدای برند خود را بفهمند و ابزارهای مکالمه را در تلاش های بازاریابی خود قرار دهند.

حتی مارک هایی که صدا را در خود جای نمی دهند تجربیات محصول خود هنوز باید با استفاده از خدمات تکمیلی از فرصت استفاده کنند: دستور العمل ها ، اطلاعات سلامتی و محتوای شیوه زندگی همه کاربردهای محبوب الکسا هستند و مناطقی که مارک ها می توانند ارزش افزوده داشته باشند.

چگونه می توانیم کمک کنیم این آزمایشگاه تجربه زیادی در ایجاد مهارت های الکسا و چت بات ها برای دسترسی به مصرف کنندگان در رابط های مکالمه دارد. تا آنجا که ما یک تمرین مکالمه اختصاصی به نام گفتگو ایجاد کرده ایم. مهارت الکسا "زمان میلر" که ما با Drizly برای Miller Lite توسعه دادیم ، مثال خوبی از این است که چگونه گفتگو می تواند به مارک ها در ایجاد یک تجربه مشتری محاوره ای کمک کند ، که توسط مجموعه ای از شرکای فناوری ما با بهترین راه حل های کلاس و یک موتور بینش استخراج می شود. هوش تجاری از داده های مکالمه.

اگر می خواهید در مورد نحوه دسترسی موثر به مصرف کنندگان در رابط های مکالمه بیشتر بدانید یا از تخصص آزمایشگاه برای به دست آوردن فرصت های مربوط به مشتری در IPG Mediabrands استفاده کنید ، لطفاً تماس بگیرید مدیر خدمات مشتری ما سامانتا هلند (samantha@ipglab.com) برای برنامه ریزی بازدید از آزمایشگاه.

منبع: TechCrunch & The Verge