Baddest Chevy Novas On Motorious

Baddest Chevy Novas On Motorious

برخی آنها را در مقایسه با Chevelle دستیار GM می دانند ، اما ما فقط Novas را دوست داریم!

برخی آنها را زیر دست GM می دانند در مقایسه با Chevelle ، اما ما فقط نواس را دوست داریم!

Chevy Nova یک ماشین جالب با گذشته ای متنوع و پویا است. این خودرو از آغاز متواضعانه گرفته تا بازی در محدوده ماشین های ماهیچه ای و سپس خروج نه چندان زیبا از دنیای خودرو ، یکی از نمادین ترین خودروهای قدیمی است. در اینجا تعدادی از جالبترین Chevy Novas برای فروش در Motorious وجود دارد.

شورولت نوا 1972

این شورولت نوا 1972 دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید. پس از همه ، یک دستگاه متوسط ​​دارد که توسط یک بلوک کوچک کاملاً ساخته شده پشتیبانی می شود. و همانطور که به داخل نگاه می کنید ، اجزای آماده مسابقه و ویژگی های کلی عالی مانند A/C و overdrive را خواهید دید. رنگ دو رنگ یک بسته فوق العاده دقیق است. نقره ای و مشکی هر دو براق هستند و نحوه در هم آمیختن آنها بهترین خطوط مستقیم ورق را نشان می دهد.

در اینجا بیشتر بدانید.

شورولت نوا 1969

تمیز و متوسط ​​، این لاجورد فیروزه ای Chevy Nova دارای قدرت یک شوروی 350 در زیر کاپوت ، و ارتقاء زیادی در سراسر. images-1.medium.com/max/426/0*TWE9T0RLTdFZ0GCF.jpg">

فرمول خوبی بود: یک ماشین سبک وزن مانند Chevy II بردارید و آن را پر از قدرت Corvette V8 کنید. این شورلت شوروی 1962 1962 (همچنین به عنوان Nova شناخته می شود) یک نمونه آماده از فرمول در حال اجرا است و تعدادی ارتقاء و مرمت بالاتری را ارائه می دهد که آن را به یک رزمناو درجه یک با یک تن کره چشم تبدیل می کند. درخواست. و بله ، گیربکس دستی 4 سرعته هم دارد!

اینجا بیشتر بیاموزید.

شورولت نوا 1969

این یک خیابان کلیدی اصلی Pro-Touring با عنوان Real Deal 1969 Nova SS (کد 11427) است. از زمان جدید در یک خانواده بوده است. مجهز به سرعت تگزاس تمام آلومینیوم LSX 7.4l v8 ساخته شده است. کمتر از 600 مایل در مرمت. این موتور تقریباً 650 اسب بخار N/A تولید می کند و 400 اسب بخار قدرت بیشتر از طریق یک کیت نیتروژن دو مرحله ای ویلسون (که سیم کشی نشده است) دارد. این Nova دارای بیش از 80K ارتقاء است و برای مسیر پیست متعادل بوده است. این یک رزمنده آخر هفته است که در هر نمایشگاه اتومبیل سر می چرخاند و چراغ را متوقف می کند.

اینجا بیشتر بیاموزید.

شورولت نوا 1969

این Hugger Orange Nova برای سرگرمی و نمایش ساخته شده است! فوق العاده تمیز و آماده است! فروشنده ما این نشان "SS" Nova را 8 سال پیش خریداری کرده است ، بازنشسته شده است و تغییرات زندگی باعث بی میلی فروش شده است. این موتور با قدرت 396/430HP (Roller Rockers) ، با گیربکس 350 توربو و مبدل 3000 دنده ای با تعویض B&M کار می کند. این مدل دارای قاب جعبه ای و سیستم تعلیق 4 پیوندی با ترمزهای دیسکی قدرت جلو و 4.11 فورد 9 اینچی عقب است.

در اینجا بیشتر بدانید.

شورلت Nova LS3 Pro-Touring 1972

آبی رنگ الکترونیکی زیبا ، مجهز به قدرتمند ساخته شده 6.2 لیتر LS3 متصل به Tremec 6060 6 سرعته ، تهویه مطبوع ، داخلی سفارشی با صندلی های جلویی GTO جلو ، 18 اینچچرخ های iForged Seneka با ترمزهای دیسکی Wilwood جلو ، Coilovers در هر 4 گوشه ، Mini Tub Detroit Speed ​​، 4 Link Rear ، 12 پیچ عقب عقب.

در اینجا بیشتر بدانید.

شورولت نوا 1971 ینکو ادای احترام

مرمت کاملاً خیره کننده ، با بزرگ موتور بلوک 396 V8 ، مجهز به ورودی Edelbrock Performer ، پشتیبانی از گیربکس 4 سرعته دستی و مجهز به تعویض دنده Hurst Indy ، فرمان برقی ، ترمزهای دیسکی جلو ، دوگانه اگزوز ، پشتی. این ماشین کامل راننده است.

در اینجا بیشتر بدانید.

Sony Saved Evolution Studios، Creators of MotorStorm

Sony Saved Evolution Studios، Creators of MotorStorm

< p> بر خلاف استودیوهای فیلمسازی که می توانند فیلم هایی را به نمایش بگذارند که در گیشه موفق نشوند ، استودیوهای بازی تمایل دارند در چرخه بازی به بازی زندگی کنند. اگر بازی ای که آنها روی آن کار می کردند موفقیت آمیز باشد ، استودیو می تواند به پروژه جدیدی بپردازد ، خواه دنباله ای باشد یا IP جدیدی (هرچند این نادرتر است). وقتی بازی منتشر شده نتواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند ، داستان با تعطیلی کارها به سرعت تغییر می کند که معمولاً منجر به بسته شدن درهای استودیو می شود. همچنین باید در نظر داشت که موفقیت مالی یک بازی همیشه به جذابیت و کیفیت مهم بازی مربوط نمی شود. بازاریابی ضعیف یا بازار شلوغ فقط دو دلیل است که می تواند منجر به از بین رفتن استودیو شود.

Evolution Studios ، تیم پشت سری انحصاری پلی استیشن 3 ، MotorStorm ، با این فرمول بیگانه نیستند. استودیو Evolution با راه اندازی موتور استور اصلی در کنار اولین نسخه پلی استیشن 3 ، این سری را با MotorStorm: Pacific Rift و MotorStorm: Apocalypse ، جدیدترین نسخه فرنچایز ، دنبال کرده است. متأسفانه برای مت استور استودیو و تیم ، آپوکالیپس با وجود بازخوردهای مثبت با فروش ضعیفی روبرو شد. برای بدتر شدن اوضاع ، این بازی که بر اساس مسابقه بود و مناظر اطراف شما در اثر زمین لرزه ها نابود شد ، همزمان با زلزله ها و سونامی های ویرانگر ژاپن منتشر شد. به همین دلیل ، سونی بازی های ژاپنی را به احترام مردم آنجا لغو می کند. مت جنوبی:

"ما یک بازی ساختیم که واقعاً به آن افتخار می کنیم و به دلایلی واقعاً دلخراش همه چیز آنقدر خوب پیش نرفت"

خوشبختانه مت ، تیم Evolution صاحبان استودیوها و پلی استیشن ، سونی وارد عمل شده و به استودیو کمک می کند. Evolution Studios با پشتیبانی افراد سونی و پلی استیشن ، دوباره قادر است به کار بر روی بازی های مارک پلی استیشن ، از جمله محتوای DLC برای PS3 و یک بازی جدید برای PS Vita ادامه دهد.

"ما جدا شدیم این شرکت به سه تیم تقسیم می شود ، یکی RC ، دیگری موتور استورم آپوکالیپس پس از راه اندازی با DLC و چند نفره پشتیبانی می کند ، و دسته ای دیگر از بچه ها که ایده های جدیدی را مطرح می کنند. در اقلیمی مانند شرایطی که امسال داشتیم ، این امر بسیار نادر است. ”

در زمانی که تعطیلی استودیوها چیز جدیدی نیست و بهبود اقتصادی کند برای کل جهان ادامه دارد ، خوب است بدانید که حق رای دادن محبوب می تواند ادامه دهد و کسانی که پشت آن هستند مجبور نیستند به دنبال کار جدید باشند. با پایان استودیو توسعه MotorStorm: RC برای PS Vita ، به نظر می رسد که جنوبی و تیم در حال حاضر در موقعیت بسیار بهتری قرار دارند. ما هنوز از آن خارج نشده ایم ، [اما] فکر می کنم همه چیز در حال چرخش است. استودیو در حال حاضر واقعاً در حال وزوز شدن است. "

آفرین ، سونی ، موفق باشید.

پس از پرش ، بخش نظرات ما و تریلری از MotorStorm: RC در انتظار شما هستند.

[youtube = http: //www.youtube.com/watch؟ v = cASfalm5OV4]

بحث:

آخرین باری که یک بازی MotorStorm بازی کردید کی بود و فکر می کنید سونی درست عمل کرده استآیا می خواهید استودیو را نجات دهید؟

[از طریق EuroGamers]

چرا از RAZR آینده موتورولا هیجان زده هستم

چرا از RAZR آینده موتورولا هیجان زده هستم

فراتر از نوستالژی ، در واقع ممکن است به جای اعلان های بی وقفه و انگیزه اجتماعی

گفته می شود که موتورولا قصد دارد در ماه ژوئن یک گوشی تاشو جدید تاشو عرضه کند. آخرین ویدئوهای تیزری آن نشان می دهد که یک صحنه معمولی در یک دبیرستان چگونه است و چگونه دانش آموزان معمولاً از تلفن های همراه خود استفاده می کنند.

خوب ، حداقل در دوران اولیه ،

بسیاری از ما که هنوز دوران قبل از iPhone ، قبل از Android و قبل از داده های تلفن همراه را به خاطر داریم ، احتمالاً با این تیزر "06.09.16" نوستالژیک می شویم.

فقط تماس ها و پیامک ها؟

سال 1997 بود که اولین تلفن همراهم را گرفتم. این یک نوکیا 1600 استفاده شده بود که با استاندارد AMPS که از بین رفته بود کار می کرد. تلفن های همراه و پیجر هنوز در آن زمان فعال بودند ، اما من مرحله پیجر را پشت سر گذاشتم و به دنبال چیزی بهتر رفتم.

در آن زمان در برخی شبکه های دیجیتالی پیامک ارسال می شد ، تلفن من فقط برای برقراری تماس ، که در آن زمان به اندازه کافی خوب بود.

در چند دهه آینده من چندین دستگاه Motorola Micro TAC ، Nokias ، Erissons ، BlackBerrys و Siemens و سایر دستگاهها را مرور خواهم کرد. در این موارد بود که من هک ها و راهکارهایی را برای پیشرو بودن پیدا کردم ، خواه دسترسی به ایمیل از طریق WAP ، هشدار هشدارهای پیامکی از طریق دروازه های SMS و اینترنت ، یا به سادگی اتصال دستگاه GPRS نسل اول من برای مدت زمان طولانی اتصال سریع 56K به موبایل.

فناوری تلفن همراه از اولین تلفن من در سال 1997 پیشرفت زیادی کرده است. اما حتی پس از گذراندن چندین تلفن Android ، Lumias و iPhone ، هنوز یک گوشی موبایل نوکیا را به عنوان ثانیه در جیب خود نگه می دارم. دستگاهی که من در درجه اول از آن برای شماره تلفن ثابت "بی سیم" استفاده می کنم.

دلایل متعددی دارم. اول ، محکم آن مانند میخ است. دوم ، عمر باتری آن فوق العاده است. سوم ، دارای صفحه کلید فیزیکی است. چهارم ، فقط کار می کند!

نه فقط نوستالژی

برخی از نویسندگان فناوری فکر می کنند موتورولا نوعی دستگاه ترکیبی با قابلیت های تلفن های هوشمند مخلوط با صفحه کلید فیزیکی را روانه بازار خواهد کرد. من شخصاً فکر می کنم آنها باید ساده باشند و آن را برای افرادی طراحی کنند که می خواهند یک تلفن همراه مستقیم داشته باشند و فقط برای تماس ها و پیام ها کار کند.

یا حداقل موتورولا می تواند تلفن را با برخی از برنامه های پیام رسانی همراه کند. قابلیت ، حداقل برای افزایش SMS. به مرور وب اهمیت ندهید. به رسانه های اجتماعی اهمیت ندهید. به هر حال این چیزها هرگز روی یک صفحه کوچک خوب کار نمی کنند. همچنین ، مردم به احتمال زیاد دستگاه های دیگری دارند که برای این منظور بهتر عمل می کنند ، مانند تلفن هوشمند یا رایانه لوحی بزرگتر. به در عوض ، این به معنای تمرکز مجدد بر هدف این دستگاه ها و نحوه استفاده ما از این فناوری در زندگی روزمره است.

ما وسواس زیادی در مورد تلفن های هوشمند داریم که از ناوبری گرفته تا تناسب اندام همه کارها را انجام می دهند. ردیابی ، برای نگه داشتن زبانه ها در مخاطبین اجتماعی. ما فراموش کرده ایم که تلفن ها قرار است به ما در برقراری ارتباط واقعی با افراد دیگر کمک کنند-شاید با مکالمه یا پیام دهی تک به تک.

آخرین باری که از تلفن خود برای داشتن یک معنی مهم استفاده کردیدگفتگو با یکی از عزیزان؟ کی - یا اگر؟ -موتورولا RAZR را دوباره راه اندازی می کند ، شاید بتوانیم این کار را دوباره یاد بگیریم.

برای من ، این فراتر از نوستالژی است. تلفن های گنگ یا ویژگی ممکن است به جای تمرکز بر استفاده از تلفن همراه به ارتباطات معنادار ، به جای اعلان های جلب توجه و انگیزه اجتماعی کمک کنند.

طنز

طنز

من در ترافیک ساعت ترافیکی یک موتورخانه 40 پا رانندگی کردم: RVing در دوران بازنشستگی

ما فقط حدود 6 پا حرکت کردیم

عکس توسط نبیل سید در Unsplash

شوهرم به تسکین نیاز داشت. ما چندین ساعت سفر کردیم اما با دانستن اینکه فقط 20 دقیقه باقی مانده بود ، با قدرت به راه خود ادامه دادیم. با ورود به منطقه پالم اسپرینگز در کالیفرنیا ، ترافیک سنگین تر شد. وقتی متوجه ساعت در…

شدیم ، کلمه ازدحام معنای جدیدی پیدا کرد

آیا تاتا موتورز آینده خودروهای برقی است؟ - Market Mad House

آیا تاتا موتورز آینده خودروهای برقی است؟ - Market Mad House

بزرگترین خودروساز هند Tata Motors (NYSE: TTM) می تواند آینده خودروهای برقی باشد.

دو روش برای انجام خودروهای برقی وجود دارد که Tata و رقیب آن تسلا هستند. موتورها (NASDAQ: TLSA) تجسم می کنند. برای توضیح بیشتر ، روش ایلان ماسک در تسلا این است که یک مارک جدید بسازد که همه وسایل نقلیه الکتریکی را نیاز دارد. در نتیجه ، تسلا مالک کارخانه تولید باتری ، کارخانه خودرو ، سیستم توزیع و حتی شارژرهای خودروها است. - سرمایه گذار داده محور با این عقیده که هنوز معتقدم وسایل نقلیه خودران یا خودران یک لوکس هستند تا یک ضرورت ... www.datadriveninvestor.com

Tata Motors؛ با این حال ، از مارک های موجود استفاده می کند و بر روی خودروها تمرکز می کند. بر این اساس ، تاتا در حال ساخت بازار خود در خارج از هند از طریق دو مارک تاریخی خودروی بریتانیایی Jaguar و Land Rover است.

برقی I-PACE 5.7٪ از فروش Jaguar در ایالات متحده در مارس 2019 را برآورده می کند ، Inside EVs تخمین می زند. جگوار در ماه مارس 1001 I-PACES در آمریکا فروخت. فروش IPACE کوچک است اما به سرعت در حال رشد است و 13 درصد در مارس 2019 افزایش می یابد. با این حال ، فروش IPACE هنوز در تسلا مدل X قرار دارد ، تسلا بیش از 4000 SUV برقی خود را در دسامبر 2018 فروخته است ، Inside EVs محاسبه می کند.

آیا تاتا بهتر از تسلا است؟

به عنوان مثال ، تاتا بطور سیستماتیک مدل های برقی را به خط تولید جگوار اضافه می کند تا اینکه بخواهد یک شرکت خودروسازی جدید بسازد. به طور خاص ، جگوار I-PACE باتری الکتریکی را ارائه می دهد و می تواند نسخه الکتریکی کانورتیبل XJ خود را ارائه دهد.

مزیت این استراتژی این است که Tata فقط به طراحی و ساخت خودرو نیاز دارد. شبکه نمایندگی و نام تجاری در حال حاضر در محل وجود دارد. علاوه بر این ، تاتا به شخص دیگری اجازه می دهد که نگران ساخت باتری و ارائه سیستم شارژ خودروها باشد.

تاتا مجبور نیست برای ساختن مارک ها پول و منابع سرمایه گذاری کند ، زیرا مارک ها از قبل وجود دارند. هر دو جگوار و لندرور دارای سابقه طولانی و پیروان وفادار هستند.

مزیت بارز این مارک ها این است که می توانند رانندگان محافظه کارتری را که به خودروهای برقی و مارک های جدید شک دارند ، مورد توجه قرار دهند. خطری برای تسلا این است که اکثر خریداران خودرو محافظه کار هستند. برای توضیح ، اکثر مردم یک مارک خاص خودرو ، مانند تویوتا (NYSE: TM) خریداری می کنند ، زیرا می دانند که این خودرو قابل اعتماد است.

مردم برای حمل و نقل خودرو می خرند و حمل و نقل باید قابل اعتماد باشد. به طور خاص ، احتمالاً برای رفتن به محل کار یا خرید مواد غذایی به وسیله نقلیه نیاز دارید. با این حال ، تسلا بر اساس فناوری که اکثر رانندگان با آن ناآشنا هستند ، مارک جدیدی می فروشد.

آیا تسلا بهتر از تاتا است؟

با این حال ، معایب آن این است که تاتا کنترل بسیار کمتری بر زنجیره تامین. به عنوان مثال ، نمایندگی های جگوار و لندرور مستقل هستند در حالی که تسلا مالک فروشگاه های تسلا است.

در نهایت ، تسلا تامین باتری و سایر قطعات را از طریق Gigafactory خود تضمین می کند. تاتا امیدوار است تأمین کنندگان باتری کافی برای رفع نیازهای خود بسازند. یک مزیت آشکار ، Tata این است که اگر شرکتی بتواند باتری تهیه کند ، می تواند تامین کنندگان خود را تغییر دهد. در صورت خرابی باتری ، ماسک نمی تواند Gigafactory را آتش بزند.

با توجه به این شرایط ، منفکر کنید تاتا شرکت بهتری است زیرا ریسک های کمتری در فشار خودروهای برقی خود دارد. به طور خاص ، تاتا شرکت را بر اساس شرکت شرکت برق در زمینه مشک و فولکس واگن شرط نمی بندد.

آیا تاتا موتورز سرمایه گذاری ارزشمندی است؟

سرمایه گذاران ارزشمند به تاتا نگاه می کنند زیرا ارزان است در مقایسه با تسلا به عنوان مثال ، سهام تاتا موتورز در تاریخ 5 ژوئن 2019 با قیمت 12.50 دلار معامله می شد. در همین حال ، آقای مارکت در همان روز برای سهم تسلا موتورز مبلغ 196.59 دلار به صورت سخیف پرداخت می کرد.

با این وجود تاتا خودروهایی تولید می کند که مستقیماً با آنها رقابت می کند آقای ماسک در حالی که هیچ ریسک مسخره ای را انجام نمی دهد ، دوست دارد. به طور خاص ، مدیران تاتا با SE مشاجره نمی کنند ، در فیلم ها سیگار نمی کشند و شعله افکن نمی فروشند.

برعکس ، تاتا در تلاش است تا یک مدل اولیه الکتریکی (I-PACE) را با یک بازار اثبات شده قبل از گسترش کامل کند. خط یون لیتیوم آن با این حال ، تسلا در حال تلاش برای ساختن همه چیز به طور همزمان از جمله نیمه تراکتور و وانت است.

در نهایت ، جگوار لندرور کارخانه هایی را در چندین کشور از جمله انگلستان ، هند ، اسلواکی ، اتریش ، برزیل و چین اداره می کند. ماسک در حال تلاش برای یافتن محل کارخانه بعدی و ساخت چادرهایش در پارکینگ است.

آیا تاتا درآمد دارد؟

بر خلاف تسلا ، تاتا موتورز مقداری پول به دست می آورد. به عنوان مثال ، Tata سود ناخالص 15.766 میلیارد دلار از درآمد 44.285 میلیارد دلار برای سال 2018 گزارش می کند.

با این حال ، تاتا زیان عملیاتی -1.671 میلیارد دلار و درآمد خالص 1.024 میلیارد دلار را برای سال 2018 گزارش کرده است. به علاوه ، تاتا موتورز حجم نقدینگی عملیاتی 4.129 میلیارد دلار و جریان نقدی تامین مالی 309 میلیون دلار را ثبت می کند. با این وجود ، تاتا دارای نقدینگی منفی منفی منفی 1.255 میلیارد دلار برای سال 2018 بود.

سرانجام ، تاتا موتورز 2.261 میلیارد دلار پول نقد و معادل آن و 6.201 میلیارد دلار در 31 مارس 2019 جمع آوری کرد. بنابراین تاتا در پایان سال مالی گذشته 8.461 میلیارد دلار در بانک داشت.

تاتا دارای برخی از ویژگی های ارزش

بنابراین ، بر خلاف تسلا ، Tata Motors کمی درآمد کسب می کند. معروف تسلا دارای زیان عملیاتی -388.07 میلیون دلار و درآمد خالص -976.09 میلیون دلار برای سال 2018 بود. برعکس ، تسلا درآمد ناخالص 4.042 میلیارد دلار از درآمد 21.461 میلیارد دلار برای سال 2018 به دست آورد.

علاوه بر این ، تسلا گزارش می دهد جریان نقدی عملیاتی 2.098 میلیارد دلار ، جریان نقدی رایگان منفی -221.71 میلیون دلار و جریان نقدی تأمین مالی 573.75 میلیارد دلار در 31 دسامبر 2018.

بنابراین ، من فکر می کنم تسلا شبیه خودروسازان دیگر مانند تسلا است و فورد. متاسفانه آقای مارکت با تسلا مانند یک خودروساز رفتار نمی کند. در عوض ، آقای بازار برای تسلا مانند یک شرکت فناوری سیلیکون ولی ارزش قائل است ، که اینطور نیست. با وجود اینکه دفتر مرکزی آن در منطقه خلیج فارس است ، تسلا یک خودروساز است و ما باید با آن به عنوان یک شرکت برخورد کنیم.

من فکر می کنم این امر باعث می شود تا تاتا به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل شود زیرا خودروهای مشابه تسلا می سازد ، پول در می آورد و سهام آن ارزان است تاتا حتی با شرکت خودروسازی خودران Waymo که زیرمجموعه Alphabet (NASDAQ: GOOG) است ، همکاری می کند تا 20000 SUV I-Pace خودران را مستقر کند. به اگر به دنبال معامله در خودروهای برقی و خودروهای خودران هستید Tata Motors (NYSE: TTM) ارزش تحقیق دارد.فکر می کنم تاتا ، برخلاف تسلا ، علیرغم ضرر و زیان ، دارای برخی ویژگی های ارزش واقعی است.

در ابتدا در https://marketmadhouse.com در 5 ژوئن 2019 منتشر شد.