طراحی باید برای برآوردن نیازهای کاربران ایجاد شود. اولین قدم از یک فرآیند طراحی ، درک الزامات و کاربران است - برای ملاقات با کاربر و درک رفتار او ، محیط کار او ، دوست داشتن و دوست نداشتن او و طرز فکر او.
گاهی اوقات بسیار وسوسه کننده است بدون انجام تحقیقات در مورد کاربر ، وارد مرحله طراحی شوید. این می تواند برای محصول خطرناک باشد و تجربه آن را از بین ببرد.
یک رویکرد خوب در فرایند طراحی کاربرمحور این است که بر اساس اطلاعات کاربر از جمله بیوگرافی ، مهارت ها ، رفتارها و تخصص وی ، شخصیت های کاربر ایجاد کنید. هنگام طراحی محصول ، بارها به این شخصیت مراجعه کنید. این به شما کمک می کند تا مسیر درست را دنبال کنید.
یک طراح یک کاربر نیست ، و او نمی تواند باشد. او هنگام تصمیم گیری در طراحی نباید به پیش فرض ها و دوست داشتن/دوست نداشتن خود تکیه کند.
نقش طراح UX ارتباط زیادی با روانشناسی انسان دارد. او باید روان انسان را بفهمد تا جریانات و تعاملات کاربران را توسعه دهد.
او باید بتواند هنگام حرکت در طراحی ، اقدامات کاربران را پیش بینی کند. سپس او می تواند این اطلاعات را در کاغذها و صفحه ها قرار دهد.
همه اینها را می توان بر اساس دانش طراح در مورد رفتار انسان به طور کلی و به طور خاص در مورد کاربران خود انجام داد.
با تشکر از خواندن شما. < /p>
برای مقالات مرتبط بیشتر در UX World مشترک شوید.
اگر س questionsالی دارید ، اینجا تماس بگیرید: فیس بوک | YouTube | توییتر | اینستاگرام | Linkedin
این داستان در Noteworthy منتشر شده است ، جایی که روزانه هزاران نفر می آیند تا با افراد و ایده های شکل دهنده محصولات مورد علاقه ما آشنا شوند.
< p> برای مشاهده داستانهای بیشتر ویژه تیم مجله ، نشریه ما را دنبال کنید.