طراحی برای انسان و نه برای کامپیوتر

طراحی برای انسان و نه برای کامپیوتر

"وقتی طراحی می کنم ، بسیار سخت کار می کنم تا تجربه رابط کاربری احساس شود که در طرف دیگر یک انسان وجود دارد ، نه یک کامپیوتر. " - آرون والتر

طراحی باید برای برآوردن نیازهای کاربران ایجاد شود. اولین قدم از یک فرآیند طراحی ، درک الزامات و کاربران است - برای ملاقات با کاربر و درک رفتار او ، محیط کار او ، دوست داشتن و دوست نداشتن او و طرز فکر او.

گاهی اوقات بسیار وسوسه کننده است بدون انجام تحقیقات در مورد کاربر ، وارد مرحله طراحی شوید. این می تواند برای محصول خطرناک باشد و تجربه آن را از بین ببرد.

یک رویکرد خوب در فرایند طراحی کاربرمحور این است که بر اساس اطلاعات کاربر از جمله بیوگرافی ، مهارت ها ، رفتارها و تخصص وی ، شخصیت های کاربر ایجاد کنید. هنگام طراحی محصول ، بارها به این شخصیت مراجعه کنید. این به شما کمک می کند تا مسیر درست را دنبال کنید.

یک طراح یک کاربر نیست ، و او نمی تواند باشد. او هنگام تصمیم گیری در طراحی نباید به پیش فرض ها و دوست داشتن/دوست نداشتن خود تکیه کند.

"شما تقریباً همیشه در مورد کاربران خود اشتباه می کنید." - Manik Rathee

نقش طراح UX ارتباط زیادی با روانشناسی انسان دارد. او باید روان انسان را بفهمد تا جریانات و تعاملات کاربران را توسعه دهد.

او باید بتواند هنگام حرکت در طراحی ، اقدامات کاربران را پیش بینی کند. سپس او می تواند این اطلاعات را در کاغذها و صفحه ها قرار دهد.

همه اینها را می توان بر اساس دانش طراح در مورد رفتار انسان به طور کلی و به طور خاص در مورد کاربران خود انجام داد.

با تشکر از خواندن شما. < /p>

برای مقالات مرتبط بیشتر در UX World مشترک شوید.

اگر س questionsالی دارید ، اینجا تماس بگیرید: فیس بوک | YouTube | توییتر | اینستاگرام | Linkedin

بیشتر از کجا آمده است

این داستان در Noteworthy منتشر شده است ، جایی که روزانه هزاران نفر می آیند تا با افراد و ایده های شکل دهنده محصولات مورد علاقه ما آشنا شوند.

< p> برای مشاهده داستانهای بیشتر ویژه تیم مجله ، نشریه ما را دنبال کنید.

هماهنگی: بزرگترین مانع کامپیوتر کوانتومی

هماهنگی: بزرگترین مانع کامپیوتر کوانتومی

بسیار خوب ، بنابراین من در مقاله قبلی خود (مقدمه ای مختصر در محاسبات کوانتومی) نظریه اساسی نحوه عملکرد کامپیوترهای کوانتومی را توضیح داده ام ، اما چگونه اتم های کوچکی برای حل مسائل ریاضی بدست می آوریم؟

برای درک راه حلی که ما باید مشکل را بشناسیم.

Decoherence ، بزرگترین چالش محاسبات کوانتومی

اضافه شدن ذرات زیر اتمی مانند متعادل کردن یک سکه است ، هر حرکت کوچک ، ارتعاش یا حتی صدا می تواند بر روی سکه از حالت خنثی تا ریزش روی سر یا دم (0 یا 1).

نظریه انسجام در حال بازگشت یک سیستم کوانتومی به حالت کلاسیک از طریق فعل و انفعالات با محیط است که باعث از بین رفتن و از بین رفتن رفتار کوانتومی ذرات می شود.

به دلیل انسجام کیوبیت ها بسیار شکننده هستند ile و توانایی آنها برای ماندن در موقعیت فوقانی و یا درهم تنیدگی به شدت به خطر می افتد. تابش ، نور ، صدا ، ارتعاشات ، گرما ، میدانهای مغناطیسی یا حتی عمل اندازه گیری کیوبیت همه نمونه هایی از انسجام هستند.

این بدان معناست که اساساً اگر اقدامات احتیاطی برای از بین بردن کامل انسداد را در نظر نگیریم. هیچ سیستم کوانتومی با نام رایانه کوانتومی وجود ندارد.

انسجام منجر به خطا در سیستم های محاسباتی کوانتومی می شود که اطلاعات از بین می رود. یک سیستم ، میزان عملیات موازی را می تواند دو برابر کند. به همین دلیل است که حدود 300 کیوبیت کاملاً درهم تنیده می توانند تمام اطلاعات جهان را از شروع انفجار بزرگ ترسیم کنند. وضع و اختلال در پردازش اطلاعات کوانتومی این مشکل دیگری را به همراه دارد زیرا سیستم برای خواندن داده های پردازش شده باید با جهان خارج ارتباط ضعیفی داشته باشد. محدودیتی برای مدت زمانی که کیوبیت ها می توانند خواص کوانتومی خود را حفظ کنند ، وجود دارد قبل از اینکه خطاها در مکانیسم محاسباتی دچار اختلال شوند. این طول انسجام نامیده می شود و راهی عالی برای اندازه گیری قدرت و پایداری کیوبیت است.

طول انسجام زمانی است که کیوبیت می تواند از خواص کوانتومی خود زنده بماند. طولانی ترین کیوبیت جهان رکورد 39 دقیقه را در حالت برهم نهی دارد ، ممکن است کوتاه به نظر برسد اما این زمان می تواند بیش از 200 میلیون عملیات را محاسبه کند. در حال حاضر ایده این است که یک سیستم کیوبیت با طول انسجام کافی برای محاسبه مسائل ریاضی داشته باشیم.

"بزرگترین مانع در استفاده از اشیاء کوانتومی برای محاسبه این است که ابرنوازهای ظریف آنها را به اندازه کافی حفظ کنیم تا به ما اجازه انجام را بدهد. محاسبات مفید ، ”~ Andrea Morello

برای افزایش طول انسجام و ساخت رایانه های کوانتومی مقاوم در برابر خطا ، ما باید ایده اصلاح خطای کوانتومی را معرفی کنیم. تصحیح خطا در جایی که اطلاعات کپی شده و در چند بیت رمزگذاری می شوند. این به مقابله با هرگونه خطایی که اطلاعات را مختل کرده و وضعیت آنها را از 0 به 1 تغییر می دهد کمک می کند. اطلاعات فاسد را می توان با رای اکثریت از نسخه های اصلی کپی شده که به تنظیم مجدد کمی معیوب کمک می کند ، بازیابی کرد. با این حال ، این امر برای کیوبیت ها صادق نیست زیرا قضیه عدم شبیه سازی وجود دارد ، بنابراین نمی توانیم کپی کوانتومی ایجاد کنیماطلاعات با استفاده از کد تصحیح خطای کوانتومی پیتر شور می توان بر این مشکل غلبه کرد. اساساً استفاده از درهم تنیدگی به تشخیص و تصحیح خطاها در عین دست نخورده نگه داشتن حالت کیوبیت کمک می کند. برای درک بیشتر مقاله اصلاح خطای کوانتومی برای مبتدیان به توضیح اصول اولیه QEC کمک می کند.

در حال حاضر ما می دانیم که QEC می تواند برای افزایش طول انسجام با تصحیح خطاهای ناشی از انسجام استفاده شود.

یکی دیگر از مکانیزم های بسیار مهم برای کیوبیت ها برای انجام محاسبات ، گیت های کوانتومی است.

دروازه های کوانتومی مدارهای کوانتومی را تشکیل می دهند ، آنها عملیات را روی کیوبیت ها انجام می دهند تا آنها را به سمت نتیجه دلخواه تربیت کنند. تفاوت بزرگ در دروازه های کوانتومی در مقابل دروازه های کلاسیک این است که آنها برگشت پذیر هستند. این بدان معناست که کیوبیت ها از طریق دروازه ها حرکت می کنند و اصلاح می شوند ، اطلاعات قبلی آنها قابل بازیابی است (بدون از دست دادن اطلاعات).

از دست دادن اطلاعات یک مشکل بزرگ در رایانه های امروزی ما است و هر زمان که کامپیوتر شما شروع به گرم شدن می کند می توانید شاهد این امر باشید. دروازه های کوانتومی باید برگشت پذیر باشند زیرا اگر اطلاعات قبلی از بین برود و بر کیوبیت های درهم پیچیده تأثیر بگذارد ، در اصل کیوبیت ها با از دست دادن اطلاعات غیرقابل حل می شوند. با عبور کیوبیت ها از دروازه ها حالت اولیه خود را از دست می دهند و در صورت نیاز دوباره به آن حالت کوانتومی ، کیوبیت می تواند به حالت اولیه خود بازگردد. حالت کوانتومی اولیه آن برابر خروجی است که یک عملیات واحد به آن می دهد و خروجی = ورودی است. بنابراین دروازه های برگشت پذیر برای سالم ماندن کیوبیت های درهم پیچیده مهم هستند و به بازده انرژی نیز کمک می کنند.

به طور خلاصه:

Decoherence برهم کنش هایی است که کیوبیت با محیط خود دارد و باعث ایجاد اختلال و فروپاشی روی هم می شود. انسجام منجر به خطا در اطلاعات کوانتومی می شود اما باید تعاملات ضعیفی از کیوبیت و محیط آن وجود داشته باشد تا بتوانیم داده های پردازش شده را بخوانیم این طول انسجام را نشان می دهد. qubit برای انجام محاسبات به اندازه کافی روی هم می ماند تصحیح خطای کوانتومی برای تشخیص و تصحیح اطلاعات کوانتومی خراب به منظور افزایش طول انسجام و دیگر خطاها در محاسبات دروازه های کوانتومی مانند کلاسیک هستند دروازه ها در مدارها به جز برگشت پذیر نیستند بنابراین کیوبیت ها می توانند حالت اولیه خود را حفظ کنند (درگیر هم بمانند)

انواع کامپیوترهای کوانتومی:

سه نوع کامپیوتر کوانتومی با سطوح مختلف قدرت محاسبه وجود دارد ، آنالر کوانتومی ، کوانتوم آنالوگ و کوانتوم جهانی. /img>

کوانتوم آنالوگ:

کوانتوم جهانی :

رایانه کوانتومی D-Wave چگونه ساخته شده است؟

رایانه کوانتومی موج D اولین دستگاه در جهان است و آنها پیشرو در بازار محاسبات کوانتومی هستند. رایانه آنها به عنوان آنیلر کوانتومی طبقه بندی شده است. بیایید در مورد نحوه ساخت رایانه آنها و نحوه عملکرد آن بدون انسجام بحث کنیم. همه راه حل ها بر روی شبکه ترسیم شده و الگوریتم پخت کوانتومی برای یافتن راه حل بهینه در کمترین نقطه/انرژی اعمال می شود. تصور کنید آب در بالای تپه ای است که همزمان به سمت پایین حرکت می کند و در پایین ترین سطح آبشار چشم انداز می شود. این همان کاری است که اساساً کیوبیت ها تحت آن انجام می دهندپخت کوانتومی کمترین شیب بهترین راه حل ممکن است.

رایانه باید به گونه ای ساخته شود که بتواند انسجام را از بین ببرد. پردازنده کوانتومی از محیط خود بسیار جدا شده است. این کار توسط یک سیستم تبرید عظیم انجام می شود که دمای آن را بسیار نزدیک به صفر مطلق (0 کلوین /-273 درجه سانتیگراد) که سردتر از فضای بیرونی است ، سرد می کند. این امر مانع از هرگونه اختلال بیرونی مانند میدان های مغناطیسی ، ارتعاشات و غیره می شود. یخچال هلیوم مایع را که جهت بازیابی دما حفظ می شود ، حلقه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پردازنده کوانتومی ، مواد مقاوم در برابر خطا و نرم افزار آن به این سند رایانه کوانتومی D-Wave مراجعه کنید. کاهش انعطاف پذیری با اصلاح خطای کوانتومی دروازه های کوانتومی باید برگشت پذیر باشند تا کیوبیت ها در گیر هم بمانند موج D اولین رایانه کوانتومی است که از الگوریتم های کوانتومی آنیل و سیستم های تبرید برای محاسبه استفاده می کند. مشکلات و حفظ کیوبیت ها دست نخورده

بنابراین ما موانع ایجاد محاسبات کوانتومی و فرایندهای غلبه بر آنها را آموخته ایم. هر روز پیشرفت های جدیدی در تحقیقات صورت می گیرد ، اما ما هنوز در مراحل اولیه توسعه کامپیوتر کوانتومی هستیم و ممکن است 10 سال طول بکشد تا ما کامپیوتر رایانه کوانتومی را ببینیم.

من سعی کردم همه مفاهیم را ساده کنم ، لطفاً اگر اطلاعات من نادرست است به من اطلاع دهید و دوست دارم پیشنهادات بیشتری در زمینه های بعدی که باید در محاسبات کوانتومی بررسی کنم ، به من اطلاع دهید.

از شما برای خواندن متشکرم و امیدوارم درک بهتری از کوانتوم داشته باشید رایانه!

تکامل معماری MobileNet Google برای بهبود مدلهای بینایی رایانه ای

تکامل معماری MobileNet Google برای بهبود مدلهای بینایی رایانه ای

MobileNetv3 شامل ایده های جدیدی مانند AutoML و یادگیری عمیق تلفن همراه برای بینایی رایانه است.

منبع: https://analyticsindiamag.com/why-googles-mobilenetv2-is-a-revolutionary-next-gen-on-device -computer-vision-network/ من اخیراً یک خبرنامه آموزشی متمرکز بر هوش مصنوعی را راه اندازی کرده ام که در حال حاضر بیش از 70،000 مشترک دارد. TheSequence یک no-BS است (به معنی هیاهو ، بدون اخبار و غیره)…

CSTA و Code.org قهرمانان 2017 علوم کامپیوتر را اعلام می کنند

CSTA و Code.org قهرمانان 2017 علوم کامپیوتر را اعلام می کنند

در جشن هفته آموزش علوم کامپیوتر 2017 (CSEdWeek) ، انجمن معلمان علوم کامپیوتر (CSTA) و Code.org خوشحال می شوند که اعلام اولین قهرمانان علوم کامپیوتر این برندگان از توسعه یک مچ بند و برنامه برای کمک به والدین برای نظارت بر فرزندان خردسال خود ، به عنوان مرکزی برای گسترش علوم رایانه در جوامع روستایی در سراسر کشور ، نماینده دانش آموزان ، معلمان ، مدارس ، مناطق و سازمان هایی است که در خط مقدم علوم رایانه ملی حضور دارند. جنبش آموزشی.

یک ورودی برنده در 3 سال گذشته ، دانش آموزان در مجموع 8 دست و بازوی مصنوعی ایجاد کرده اند. آنها در حال توسعه بازوی مایوالکتریک برای یک دختر محلی هستند.

از میان 1000 نامزد انتخاب شده ، برندگان به همراه جوایز خود در رویداد ویژه شروع CSEdWeek 2017 در 4 دسامبر با حضور پگی جانسون از مایکروسافت ، شریل سندبرگ از فیس بوک و سوزان ووجیچی از یوتیوب. دبورا سیهورن ، مدیر اجرایی موقت CSTA می گوید: "ما از دریافت چنین پاسخ عظیمی به فراخوان نامزدها خوشحالیم. کمیته انتخاب در انتخاب برندگان از بین آثار متعدد نمونه ، مشکل داشت. اینها افرادی هستند که واقعاً مشارکت خود را در CS گسترش می دهند ، از CS دفاع می کنند ، نوآوری می کنند و در جامعه خود تأثیر می گذارند. " و برای جشن گرفتن دستاوردهای هزاران نفر مانند آنها در سراسر کشور به عنوان بخشی از CSEdWeek امسال ، "می گوید پت یونگ پرادیت ، مدیر ارشد علمی Code.org. "همه ما از این قهرمانان الهام گرفته ایم." :

Vidhi Srivastava از دبیرستان Redlands (Redlands، CA) کریستال ریناگا و آنجلا یوهانا گارسیا پنا از مدرسه راهنمایی فلورانس نایتینگل (لس آنجلس ، کالیفرنیا) شریا شکار از BASIS Silicon Valley مستقل (سان خوزه ، کالیفرنیا) جان میسون برانوم از مدرسه راهنمایی کاترین هانکینز (تئودور ، AL)

در بخش معلم ، برندگان عبارتند از:

دایان نویل از Gulfstream Academy of Hallandale Beach (Hallandale Beach، FL) لارنس راموس از مدرسه وسط مدرسه امرسون چارتر (لس آنجلس ، کالیفرنیا) هدر سوتکوفسکی از CREC Montessori Magnet School (Hartford، CT) Efrain Lopez از دبیرستان JW Nixon (Laredo، TX)

در بخش مدارس ، برندگان عبارتند از:

دبیرستان Eufaula (Eufaula، AL) - معلم ریاضیات و علوم کامپیوتر آلیشیا "لی" کالتون جایزه مدرسه ریاضیات ، علوم و هنرهای آرکانزاس (هات اسپرینگز ، AR) را می پذیرد. کارگردان آلدیردیس جایزه را می پذیرد دبیرستان برنهام (برنهام ، ایالت تگزاس) - معلم ریاضی و علوم کامپیوتر ترنتون هال جایزه مدرسه راهنمایی آناکاپا (ونتورا ، کالیفرنیا) - معلم ریاضی و STEAM کریستی اشتاینلیخت جایزه را می پذیرد

در بخش منطقه ، برنده:

منطقه مدرسه سانفرانسیسکو (سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا) - هماهنگ کننده علوم کامپیوتر برایان تروک برنده جایزه خواهد شد

در بخش سازمان ، برندگان عبارتند از: > اتحاد روباتیک ملکه شهر (شارلوت ، NC) - مدیر اجرایی لیا شوینگهامر این جایزه را می گیرد

درباره CSTA

CSTA ، انجمن معلمان علوم کامپیوتر(www.csteachers.org) ، یک سازمان عضویت است که از آموزش علوم رایانه و سایر رشته های محاسبات در سطح K-12/پیش دانشگاهی پشتیبانی و ترویج می کند. انجمن ماشین های محاسباتی CSTA را به عنوان بخشی از تعهد خود به آموزش علوم کامپیوتر K-12/pre-university تاسیس کرد. CSTA فرصت هایی را برای معلمان و دانش آموزان K -12 فراهم می کند تا رشته های محاسبات را بهتر بشناسند و با موفقیت بیشتری خود را برای آموزش و یادگیری آماده کنند.

علوم رایانه "تمرکز ویژه" کمک های مالی فدرال است

علوم رایانه "تمرکز ویژه" کمک های مالی فدرال است

< /img>

سرانجام اولین جزئیاتی که از سپتامبر سال گذشته منتظر آن بودیم به دست آمد و این یک گام به جلو است. وزارت آموزش و پرورش برنامه هایی را برای حمایت از توسعه کارآموزان موثر (SEED) افتتاح کرده است که سالانه ده ها میلیون دلار به آن کمک مالی می کند. این کمک هزینه تنها یک اولویت رقابتی دارد که عبارت است از "STEM با تمرکز ویژه بر علوم کامپیوتر". M/سال برای STEM و علوم کامپیوتر. وزیر آموزش و پرورش سپس STEM + CS را به عنوان یکی از 11 اولویت برنامه های کمک تحصیلی فدرال معرفی کرد. درخواست جدید SEED اولین نگاه ما به نحوه عملکرد این بودجه است.

تازه ها

یک درخواست برای کمک هزینه SEED اگر شامل STEM و CS باشد می تواند سه امتیاز "جایزه" دریافت کند. به از نظر تاریخی ، کمک های مالی SEED دارای اولویت های رقابتی متعددی بود و STEM (بدون ذکر CS) تنها یکی از آنها بود. در حال حاضر ، تنها اولویت رقابتی STEM با تمرکز ویژه بر CS است. منابع مالی بلند مدت برای علوم رایانه K-12. ما هر برنامه واجد شرایط در علوم کامپیوتر K-12 را تشویق می کنیم که برای دریافت این کمک ها در نظر بگیرد و به دولت کمک کند تا تعهد خود را در مورد "تمرکز ویژه" بر روی CS انجام دهد. اگر قصد درخواست دارید ، در اینجا منبعی وجود دارد که ما جزئیات مربوط به روند درخواست SEED را ایجاد کرده ایم. آخرین مهلت درخواست ها 17 مه است.

اما ، ما خیلی بیشتر

انتظار داشتیم اگرچه این خبر خوبی است ، اما به طور قابل توجهی کمتر از آنچه که ما انتظار داشتیم و انتظار داشتیم. ما اصرار داشتیم که علوم رایانه علاوه بر STEM ، اولویت رقابتی جداگانه خود را نیز بدست آورد. چرا؟ مشاغل رایانشی 58 درصد از مشاغل جدید STEM را تشکیل می دهند ، با این حال علوم کامپیوتر به طور سنتی بخش کوچکی از بودجه STEM را دریافت کرده است. ائتلاف حمایتی Code.org و هزاران معلم 75 درصد از همه نظرات عمومی را که این بخش دریافت کرده بود به CS اختصاص می دهند و اولویت خود را دارد. ما همچنین انتظار داشتیم تنوع در علوم کامپیوتر یک اولویت اضافی باشد.

با عدم فراخواندن این دو عنصر ، دولت فرصتی را برای اولویت بندی CS و تنوع به شیوه ای معنادار از دست داد. ما از این نظارت ناامید شده ایم ، و دیگر گروه هایی که به اندازه ما به بهبود تنوع در علوم رایانه اهمیت می دهند ، ناامید شده اند. آینده ، از جمله آموزش ، نوآوری و تحقیقات (EIR). CS و تنوع ممکن است به طور خاص در چرخه اعطای بعدی برنامه EIR اولویت بندی شوند. به ما گفته شده است که درخواست می تواند در ماه آینده انجام شود. این قانون شامل مفاد مهمی برای علوم رایانه K-12 است ، از جمله 50 میلیون دلار برای STEM و علوم رایانه در برنامه EIR برای امسال. در چند روز آینده به دنبال پست با جزئیات بیشتر باشید.

یک گام مهم رو به جلو ، اما کار بیشتری باقی مانده است

این برای جامعه ما بسیار عالی است کهK-12 علوم کامپیوتر به طور خاص توسط وزارت آموزش و پرورش و کنگره نامیده می شود. اینها بر موفقیت قبلی ائتلاف حمایت از Code.org در سطح فدرال استوار است ، مانند گنجاندن CS در قانون هر دانش آموز موفق می شود. راه درازی در پیش داریم تا بودجه نهادینه و پایدار برای هر دانش آموز در هر مدرسه فراهم شود تا فرصت یادگیری CS را داشته باشند و این خبر گامی دیگر به جلو است.

کامرون ویلسون ، رئیس جمهور - Code.org ائتلاف طرفداری

به روز رسانی 24 آوریل 2018 - وزارت آموزش و پرورش همچنین جزئیات برنامه کمک هزینه EIR را نیز منتشر کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از پست وبلاگ ما دیدن کنید یا به وبینار ضبط شده گروه در برنامه گوش دهید.